Profilom
English

Cross Training

Strong is the new skinny.

Cross Training - Funkcionális edzés időpontok:

 Kedd: 17:00-18.00

Csütörtök: 17:00-18.00

Edző:Gábor

 

A  Cross Training során olyan funkcionális edzés programot kell elképzelned, mely számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Cross Training edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a Cross Traininggel a mindennapi élet is könnyebbé válik.

A Cross Training nagy előnye a hagyományos fitness teremben végzett edzésekkel szemben az, hogy az eszközigénye igen csekély, valamint a Cross Training a szabadban is könnyedén végezhető mozgásforma. A funkcionális edzések jelentős része saját súllyal végzet gyakorlatokból épül fel, de emellett kézi súlyzókat, medicin labdát, gumikötelet, ugrókötelet, funkcionális eszközöket (TRX, fit-ball, stb) is használunk.

Legyen egyszerű köredzés, vagy páros gyakorlat a fejlődés nem marad el! Cél a Cross Training során a minél hatékonyabb és változatosabb edzés, valamint új mozgásformák megtanulása, alkalmazása. Mivel az edzések összetettségben, terjedelemben és nehézségben különbözőek, ezért minden ember számára alkalmazható.

A Cross Training-ben a szabadidő sportolótól az élsportolóig mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb edzésmódszert.

Ezeken az órákon nincs két egyforma edzés. Változatos, színes, hol dinamikus, hol statikus elemekkel tarkított, de soha sem egyhangú.

Kivállóan alkalmas önálló edzés módszerként, de kiegészítő sportnak is tökéletes.

Ne habozz, jelentkezz órára most!

Jelentkezz most!
+36 (62) 656 093
+36 (70) 414 6442
Online bejelentkezés
Márton-Solymosi Gábor
Cross Training, Gyermek torna, Testébresztő BOSU-val, Személyi Edzés, Kis csoportos edzés, Fitt(week)end , BOSU-Training